İADE & DEĞİŞİM


* Elmoda.com.tr web sitemiz ve Whatsapp Sipariş Hattımız üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade ve değişim süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür.

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

* İade ve Değişim talebiyle satıcı www.elmoda.com.tr' ye gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları alıcıya aittir. 

* İNDİRİMLİ ÜRÜNLERDE ve AKSESUARLARDA Değişim & İade yapılmamaktadır.

* Kampanyalı ürünlerde DEĞİŞİM ve İADE yoktur.

(Ancak kampanyaya göre değişkenlik gösterebilir, konu ile ilgili detaylı bilgi almak için WhatsApp hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.) 

* Değişim ve iadesini yapmak istediğiniz ürünleri kullanılmamış, zarar görmemiş, etiketi koparılmamış, yıkanmamış bir şekilde kargoya teslim etmeniz gerekmektedir.

 

İADE

 

Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür. Bu süreyi aşan talepler kabul edilemeyecek ve ürünler karşı ödemeli olarak tarafınıza geri gönderilecektir. İade işlemlerinin başlatılabilmesi için web sitemiz üzerinden ve WhatsApp hattımızdan talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri kargonuz elimize ulaştıktan sonra 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilecek ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili bilgilendirme sağlanacaktır.

İade gidiş ve geliş kargo masrafları alıcıya aittir. Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız mevcut bakiyenizden düşürülecektir.

 

> Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

 

Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.

- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 3 ile 14 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde iade edilir.

- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 3 ile 14 iş günü içerisinde iade edilir.

- İadelerde sadece aldığınız ürünün ücret iadesi yapılmaktadır, kargo ücreti iadesi yapılmaz.

- İade ve değişimde gidiş ve geliş kargo masrafları alıcıya aittir.

- Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız içerideki bakiyenizden düşürülecektir.

 

DEĞİŞİM

 

Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz, ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.

3- Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken kargo ücretleri sizin tarafınızdan karşılanmaktadır. Yeni ürününüzü size gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.

4- İndirimli ürünlerde değişim ve iade KESİNLİKLE YOKTUR.

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

 

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda WhatsApp sipariş hattımızdan ve [email protected] mail adresimiz üzerinden ürün görsellerini göndererek bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. 

 

Siparişimin kargo paketinin dışı deforme olmuş ve ürün/ürünler zarar görmüş ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü iade adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

 

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

 

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE KARGO MASRAFLARI ALICIYA AİTTİR. KARŞI ÖDEMELİ GÖNDERİLEN KARGOLAR İÇERİDEKİ BAKİYENİZDEN DÜŞÜRÜLECEKTİR/ YENİ ÜRÜNLE BİRLİKTE TARAFINIZA FATURA EDİLECEKTİR.

* KAMPANYALI ÜRÜNLERDE VE AKSESUARLARDA İADE & DEĞİŞİM YOKTUR.

 

 

 

 

Çerez Kullanımı